7 octombrie 2015

Coronita decor pentru Halloween

Desi Halloween-ul este o sarbatoare foarte populara mai mult in Statele Unite, Canada, Regatul Unit sau Irlanda, s-a raspandit in ultimul timp si pe la noi, mai mult de dragul distractiei si a petrecerilor in diverse costumatii.

Am creat si noi un obiect decorativ in culorile acestei sarbatori, cu accesorii infricosatoare. Cu cat e mai urat si mai dezgustator, cu atat mai bine!


Am folosit urmatoarele ingrediente:

- coronita de polistiren de 25 cm
- panglici saten in culorile alb, negru, portocaliu (aproximativ 10 metri / culoare)
- paianjeni de plastic
- un liliac din silicon
- adeziv universal Tehnokol


In primul rand am imbracat coronita de polistiren in culorile sarbatorii: am taiat panglicile satinate in bucati de aproximativ 30 cm, si le-am legat pe rand pe coronita. Am facut nod dublu la capatul fiecarei bucati sa nu se desfaca. Pentru siguranta am aplicat cate un ac de gamalie sa fixam nodurile.


Stii cateodata cat e de enervant cand se destrama capetele panglicilor? Am profitat de acest fapt si l-am intors in favoarea noastra: am folosit firicelele subtiri pe post de panza de paianjen. Cu putin adeziv pe ici-colo l-am lipit pe coronita imbracata, apoi au urmat mostruletii negrii: liliacul si paianjenii; am pus adeziv din belsug pe burtica lor si sus cu ei pe coronita.