7 martie 2016

Decor de iarna cu cizmulita

Ne place tare mult cizmulita de polistiren pe care am primit-o de curand, asa ca ne-am hotarat sa o lustruim. Sa ne si pregatim intre timp de Mos Nicolae, sa avem in ce pune cadourile pe care ni le aduce :)


Pentru a imbraca cizmulita in culori frumoase si un luciu deosebit am folosit urmatoarele materiale:
- baza de polistiren in forma de cizma
- vopsea de fond
- burete abraziv
- pensula sintetica lata
- vopsea acrilica neagra si rosie
- lac lucios pe baza de solvent

Am pregatit baza de polistiren acoperind-o cu un strat de vopsea de fond alba, iar dupa uscare am slefuit-o putin cu buretele abraziv pentru a obtine o suprafata mai neteda. Acest pas nu este necesar insa este recomandat daca doresti sa indepartezi suprafata zgrunturoasa a polistirenului. Am mai aplicat un strat de grund pentru a acoperi cat mai mult din inegalitati, iar dupa uscarea acestuia vine culoarea! Am ales un rosu frumos, ca si la cizmulitele lui Mos Craciun, iar talpa este neagra, bine-nteles. Dupa uscarea acrilicelor am dat cu un strat de lac pe baza de solvent, care merge de minune peste aceste vopsele, are un luciu puternic, ca si o glazura pe bomboane.


Cizmulita astfel vopsita se poate folosi pentru diverse scopuri: ca si suport de creioane, se poate umple cu bomboane sau alte dulciuri marunte. Noi am ales sa o folosim ca si suport pentru decoratiuni de iarna.
Iata ce fel de produse decor si accesorii am folosit:
- scoruse mici
- scoruse mari
- creanga de brad cu crengutele detasabile
- globulete aurii pe bat
- pistol cu silicon cald pentru lipirea decoratiunilor