7 martie 2016

Decoratiuni de brad din hartie

Suntem in toiul pregatirilor pentru sarbatori. Am realizat niste globuri din hartie pentru decorarea bradului de craciun, foarte delicate, in culori specifice acestui anotimp, si le-am asezat intr-o cutiuta de cadou pregatita special pentru globuri.



Aceste decoratiuni din hartie sunt impaturite petala cu petala, din hartie alba de xerox, si lipite una de alta pentru a forma un glob. Modul de realizare il regasesti in cartea cu idei Flori origami. Dupa lipirea modulelor globurile au fost vopsite cu tempera aurie.

Aceasta vopsea nu acopera hartia in totalitate, culoarea nu este uniforma daca este aplicata intr-un singur strat cu o pensula dura, dar tocmai acest aspect confera decoratiunilor un stil aparte. Ca sa dam globurilor putina culoare, am lipit pe ele niste floricele rosii, realizate cu ajutorul unui perforator model floare.




Am adaugat si un fir auriu sa pot fi agatate pe brad. Cutia de cadou este si ea creata manual din carton mucava, hartie sifonata de ambalaj, adeziv hobby sibanda dublu adeziva iar capacul este realizat din folie transparenta.


Pentru a da un plus de eleganta acestui set cadou, am legat cutiuta cu o panglica decorativa special pentru sarbatori.